Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме за допомогою опитувальника, таблиць ЗХД, які дають повну картину рівня знань учнів на даному етапі.
Я більш детально розглянула цікаві мені питання:
1. Як я можу спланувати формуюче оцінювання, що дозволяє дізнатися про навчальні потреби учнів?
2. Як в умовах особистісно- орієнтованого навчання мені спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту?
Впродовж виконання модуля ми бговорювали Основні запитання, обговорювали разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання, створювали перший варіант плану оцінювання, створювали засоби оцінювання спрямовані на визначення навчальних потреб учнів, удосконалювали цілі та Основні запитання відповідно до освітніх стандартів, створювали презентацію основних ідей навчальної теми, переглядали та доповнювали план вивчення теми.
Завдяки цьому модулю я змогла скласти свій перший варіант плану оцінювання учнів з теми, а також створила засоби оцінювання, які допоможуть в подальшому визначити навчальні потреби учнів, а також оцінити їх фактичні знання.
Я більш детально розглянула цікаві мені питання:
1. Як я можу спланувати формуюче оцінювання, що дозволяє дізнатися про навчальні потреби учнів?
2. Як в умовах особистісно- орієнтованого навчання мені спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту?
Впродовж виконання модуля ми бговорювали Основні запитання, обговорювали разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання, створювали перший варіант плану оцінювання, створювали засоби оцінювання спрямовані на визначення навчальних потреб учнів, удосконалювали цілі та Основні запитання відповідно до освітніх стандартів, створювали презентацію основних ідей навчальної теми, переглядали та доповнювали план вивчення теми.
Завдяки цьому модулю я змогла скласти свій перший варіант плану оцінювання учнів з теми, а також створила засоби оцінювання, які допоможуть в подальшому визначити навчальні потреби учнів, а також оцінити їх фактичні знання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий