четверг, 16 апреля 2015 г.

Модуль 9. Рефлексія

Під час опрацювання цього модуля я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів, обговорила приклади учнівських робіт з колегами та способи їх оцінювання. Також створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні та інструменти для підсумкового оцінювання. Доповнила План вивчення теми інформацією, що включала в себе диференціацію навчання учнів. Також у цьому модулі, працюючи в парі з учасником тренінгу, ми розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колег, допомогли мені удосконалити приклад та стратегію оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий