четверг, 7 мая 2015 г.

Модуль 11. Рефлексія


Я навчилася на тренінгу розробляти Портфоліо з усіма його складовими, навчилася креативно підходити до вивчення теми методом проектів, відкрила для себе різноманітність застосування ІКТ. Надалі я прагну застосовувати метод проектів із використанням ІКТ в своїй професійній діяльності.

Також я мала можливість



поділитися з іншими учасниками тренінгу створеними планами вивчення теми, а також основними документами портфоліо.
Після перегляду та доопрацювання складових свого портфоліо я з’ясувала, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів.
Вважаю, що цей курс відкрив мені шлях до ефективного і цікавого навчання моїх учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий